....

Man kan om man läser mitt förra inlägg ana att jag inte skriver särskilt ofta o just därför måste jag  börja nästan varje inlägg med att ursäkta mig, det är ganska tråkigt att läsa ursäktande inlägg tänker jag och dessutom kan man ju misstänka att folk slutat kolla bloggen för längesen...det skulle nog jag ha gjort. Nu kände jag iaf för att skriva ett inlägg om hur roligt det faktiskt är att vara ute i trädgården då det börjar växa och blomma!!!=) jag känner att jag gillar. Tokgillar! just nu iaf....hoppas att det håller i sig. Hoppas verkligen också att det fortsätter vara såhär varmt!

Kommentarer
Postat av: Kusinbarnen

Kul att du skriver! Jaa, det är superhärligt med somrigheten!

2012-05-27 @ 19:20:11
Postat av: mammamumlan

Jamen så skoj att vi har en begynnande trädgårdsmänniska till i familjen - och att du skriver....

2012-05-28 @ 08:30:06
Postat av: Matteus

.. och med dom orden försvann sommaren;)

2012-05-31 @ 14:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0