....

har haft en mycket bra helg med hockey i fredags o fest hos carro o oskar igår!! var ju första hockeymatchen jag har sett live men gud va roligt det var, vi hade sittplatser just ovanför avbytarbåset, ibörjan hade jag lite svårt att hänga med i matchen då jag mest hade ögonen på hejarklacken o grabbarna i avbytarbåset, vilken energi dom har i klacken o han som trummar på trumman hela matchen, hur orkar han det?!?...stämningsfullt måste jag säga o jag går gärna igen!!=) har dessutom fortsatt hockeyhelgen med att följa dagens match på 5an...det är ju inte klokt...det här med mig o hockey menar jag...men spännande!!=)

festen hos carro o oskar blev jättetrevlig massa roliga människor o gitarrspel o allsång i köket!!=) ska avsluta söndagen med fotbad o ansiktsmask tror jag!!

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Ja vilken helg du har haft och så har du hjälpt mormor att städa oxå lilla gullis

2010-03-29 @ 08:18:45
Postat av: Idha

Gud så bra att du har börjat gilla hockey. Matchen imorgon sänds på 9:an! :)

2010-03-29 @ 21:27:22
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men va fan har du fastnat i fotbadet eller =)

2010-04-06 @ 20:55:44
URL: http://hannahumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0