bloggblogblogloglolol

jo jag är rätt dålig på att blogga just nu men jag jobbar mest just nu o har inte särskilt mycket att skriva om heller!!
har iaf haft en mysig kväll på waynes med brudarna, jag känner att jag inte bidrog med särskilt mycket prat ikväll, ibland känns det ju som om man har gjort av med allt prat under dagen men det var jättetrevligt att träffas i allafall!! roligt att linette har flyttat hem över sommaren!!=)

sen har jag gråtit JÄTTEMYCKET till kvällens avsnitt av greys...herregud vad den serien kan få mig att gråta, lite fjantigt kanske men ibland är det ju så skönt att göra sig av med lite tårar!!=)


Kommentarer
Postat av: mammamumlanm

Ja och tårarna bara finns där i massor dolda under ytan...

2010-06-17 @ 21:34:18
Postat av: Linn

Jag grät floder... Gud vilket hemst avsnitt!

2010-06-17 @ 21:55:59
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0