spotify o ny gardin

här är min nya gardin som jag sydde till köket igår!=)   nu har jag äntligen spotify på min dator igen efter mycket tjafs, tack snälla snälla nicke!!! jo o naturligtvis så kom min mamma till min lägenhet då jag både hade glömt ugnen på i flera timmar (under hela tiden som jag var i falmark+ lite till faktiskt) o dessutom just plockat ur bateriet ur brandvarnaren som pipit hela natten för att påminna om att bateriet snart är slut....typiskt att hon alltid ska komma o se sånt som nästan aldrig händer i vanliga fall!!;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gusis så typiskt! Det ser jättefint ut!!! Kul att hästen fick flytta med till köket.

2009-09-06 @ 21:19:25
Postat av: mammamumlan

Ja typiskt alltså men det är ju bara för att jag är livrädd om er mina små flickor...

2009-09-07 @ 10:57:07
Postat av: Anonym

Fiint!! Hedvig du är så bra! :)

Puss

2009-09-07 @ 10:59:12
URL: http://najnas.blogg.se/
Postat av: faaassstern

Vad trevligt du verkar ha det, jag skulle vilja se mer foton från din lägenhet.

2009-09-10 @ 13:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0