jo det gällde fingret....

här blir det inget jobb på några dagar  sa doktorn o snittade i fingret...!!!!!!



riktigt så gick det kanske inte till, men snittade det gjorde han och gav mig pencilin o i varjefall så måste jag vara hemma tisdag o onsdag men på torsdag tror jag nog att jag är redo för jobb igen!=) ser ganska äckligt ut men med lite medicin i kroppen så läker det nog ihop på en pisskvart (kom inte på nåt annat ord för snabbt!!;)


nu är jag i hjoggböle iallafall o har fått i mig lite kött=)

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Jag tycker att du varit väldigt duktig och nu stannar du hemma tills du är bra!!

2009-11-24 @ 08:12:53
Postat av: Hanna

Ja pappan tror ju att man kan bota det mesta med lite kött =)

2009-11-24 @ 19:06:12
URL: http://hannahumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0