ååååååååååååååå

jo nu är det såhär att plötsligt igår när jag vaknade så hade mitt högra långfinger blivit dubbelt så stort som mitt andra normala långfinger o ont gjorde det oxå eller det gööör ont nu oxå o detta utan att jag någonting gjort för att förtjäna detta iallafall så visade jag detta för min kära mamma idag o då tvingade hon iväg mig till akuten för att jag annars kunde få blodförgiftning o inte fasen vill jag dö pågrund av det förbaskade fingret!! nu har jag iallafall en stor bandageklump runt fingret o det gör fortfarande ont=( typiskt  o  jag som HATAR att ha fingrar som gör ont!!!=(

 

pudlarna är iallafall snälla!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Rackarns typiskt, du som haaataaar att ha ont i fingrarna!!!

2009-11-21 @ 16:31:51
URL: http://hannahumla.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååå =( Stackars lillgumman, Men fingret läker nog snabbt. För jag tänka mig att du har ett bra läkkött.

2009-11-21 @ 17:01:31
URL: http://ninali.blogg.se/
Postat av: mammamumlan

Ja jag vet att jag är hönsmamma men jag är ju allt lite rädd om dej och är ändå glag att du gick till akuten - dessutom är det charmigt med ett jättekalleankabandage!!!!!

2009-11-21 @ 19:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0