tiderna ändras

när jag var liten brukade jag sitta inne på mitt rum o  läsa första två kapitlerna ur bröderna lejonhjärta högt o gråta för att det var så sorgligt, nu för tiden kollar jag på greys anatomi på onsdagkvällar o gråter nästan lite till varje avsnitt...så man kan säga att jag är lite mer varierad nu för i boken om bröderna så var det ju samma kille som dog varje gång  o nu ser jag ett helt nytt avsnitt varje vecka!!;)

men gusis så mycket ledsamt som kan hända i en o samma serie...tuuur att det bara är på tv !!

Kommentarer
Postat av: hanna

=O)

2009-05-06 @ 21:59:19
URL: http://hannahumla.blogg.se/
Postat av: mammamumlan

Jag fattar inte hur du kan utsätta dej för denna gråtpina med berått mod hur mycket som helst och nästan njuta av det din lilla självplågerska där....

2009-05-07 @ 07:25:57
Postat av: Linette

ÅÅÅH du ska bara VETA vad som händer i Greys snart.. Jag kan säga att det involverar Alex och Izzie! =D

Jag kan skryta lite nu jag med, idag har jag tvättat fönster, bytt gardiner, rensat avlopp (Fy fäään va äckligt!) städat badrummet och kylen åsså tvättar jag också! pust

Det känns bara lite bättre om man får skryta lite för någon.. =)

2009-05-09 @ 21:38:43
URL: http://lin1e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0