trött

har haft en jättemysig helg i sthlm, fredde partade till halv 5 i morse, jag o ulle tog det lite lugnare än så men är mycket nöjda med kvällen iaf=)  

nästan det tråkigaste jag vet är att säga hejdå till min syster när jag vet att det är ett tag innan vi ses igen, så jag har hunnit gråta lite på t-banan oxå...jag har ju sån jädra separationsångest!! jag hade en himla tur som fick hanna som syster för tänk om hon inte hade blivit  MIN storasyster utan hon hade haft en annan lillasyster som hon var sådär snäll mot...då hade jag varit allt bra avis på den jädra snorungen!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men jag trängs ju i tunnelbanan och springer ifrån dig!

Det är faktiskt så att jag är den syster som haft mest tur när det gäller att få en syster :)

2009-05-10 @ 21:46:25
URL: http://hannahumla.blogg.se/
Postat av: mammamumlan

Vad bra att du kommit hem och haft roligt - förstår din separationsångest - jag är oxå sån you know..

2009-05-11 @ 07:30:45
Postat av: Linette

Åh vad söt du är.. Jag får lite en klump i halsen, sådär som när jag läser om pappor i norran.. =)

Har lagt upp en fin bild på dig å lillSigge på min blog!

2009-05-11 @ 13:13:59
URL: http://lin1e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0