jeej

det är inte klokt vad jag får presenter hela tiden!!=) jag har fått en cykelkorg från designtorget fullproppad med pic nic prylar, en silverring, margareteskålar, en tavla med massa samlade foton, en ask tryfflar, en ask choklad , vin, massa blommor o idag när jag kom hem hade det kommit ett paket med posten med ett armband o en ring från designtorget....gusis vad det är kul att ta frissaexamen!!=)

ikväll stog det spinning på schemat men jag hann inte dit o det börjar ju som sagt vara sommar så jag går nog broarna istället, det gör nog ingen större skillnad på sommarkroppen men det är ju skönt med en promenad för fanken!!=)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det måste betyda att du är värdsabäst att du får så många pressisar menar jag!

2009-05-26 @ 21:33:01
URL: http://hannahumla.blogg.se/
Postat av: elin

man kan tro att du är sponsrad av designtorget:P

2009-05-27 @ 10:06:24
Postat av: Kattis

O! O! Jag tar sjuksköterskeexamen på fredag! Tror du Designtorget självmant skickar ut prylar eller måste man uppmana dem?

Grattis!

2009-06-02 @ 13:59:45
URL: http://metrobloggen.se/kattiskorvapa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0