ur dagboken igen

såhär fick min pappa fira sin 40-års dag (enligt mina gamla dagboksantekningar iaf;)  I dag har vi städat för pappa ska ha kalas på lördag han har satt in en anons i tidningen om att han fyller år, i dag blev pappa kidnappad av sina arbetskamrater, bara på skoj förstoss, dom åt middag sen slängde dom pappa i en bubbelpool med kläderna på sen tog dom ut han i skogen!


hmmm undra vad han fick göra i skogen o aj vad ont det måste ha gjort att bli kastad i en bubbelpool...dom brukar ju inte vara särskilt djupa!!;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha...du fick i alla fall med allt det viktiga!!

2009-06-13 @ 18:31:59
URL: http://http:/hannahumla.blogg.se
Postat av: mammamumlan

Ja vad ska man säga - det finns absolut ingen gulligare än du....

2009-06-14 @ 10:18:16
Postat av: Anonym

2009-06-14 @ 19:06:34
Postat av: pappa

Dom lämnade mig i skogen med förbundna ögon nån kilometer från väg,sen fick jag leta mig ut, ja på nåt sätt gick det bra.

2009-06-14 @ 19:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0