finnhällan

har haft  helt underbart mysigt i  finnhällan med brudarna, tror aldrig vi har haft så tur med vädret förr!! o jag har bara bränt mig lite på ryggen o i ansiktet för jag har haft solskyddsfaktor 20 o det funkar ju faktiskt!!=) linette har fått tag på lägenhet i umeå så hon o jakob blir umebor till hösten..så då får vi åka dit o hälsa på=) detta var 7e sommaren som vi haft våran finnhällan övernattning så vi började diskutera vad vi ska göra som 10års jubileum..en liten utlandsresa funderar vi på..några tips på vart vi kan åka?? tänkte oss över en helg lr så!!=)

imorgon blir det sol o bad i sjöbotten o sen picnic med nina=)

Kommentarer
Postat av: Linette

Jaaa då måste ni komma och hälsa på.. annars blir jag ju så ensam och lite ledsen också.. =)

Hemska stora Umeå..

Jag längtar redan till våran resa, det ska bli SÅ kul! =)

2009-07-01 @ 14:54:14
URL: http://lin1e.blogspot.com
Postat av: Anonym

SÅ trevligt det var igår :) Igen igen.

Kram

2009-07-02 @ 18:44:17
URL: http://najnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0