bajs, festival o sånt

i fredags höll jag o carro på att bli dränkta i festivalbajs!!!! ok kanske en liten överdrift men iaf så var det någon som försökte välta bajamajan som vi var inne i, ber om ursäkt till oskar, jonas o sebbe som fick sig en utskällning då iaf jag trodde att det var dom som försökte vara roliga men det var i självaverket dom som såg till att vi inte hamnade i skiten, tack det var snällt!! ...mycket otrevlig händelse iallafall...haha...jag skulle ALDRIG visa mig ute igen om nåt så förfärligt hade hänt!!!;)

nu är festivalen slut för detta år, har varit mycket trevligt...skulle inte ha orkat med en kväll till, nu behöver jag sova fast det är lätt att få en känsla av ensamhet då man varit bland så mycket folk hela helgen o plötsligt är det bara över!!

nu är hanna o jens påväg hem...jiiihoooo!!!♥


Kommentarer
Postat av: BAJS

jag har en hat

2010-06-22 @ 22:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0