julkul

har haft julafton med jobbet ikväll, lika mysigt som alltid o detta året har vi varit hemma hos eva!! fick jättefina julklappar ett avlångt fat o två skålar från rörstrand, dom som har typ rotfrukter o bär som mönster jätte jättefina!!! hade jag haft en kamera skulle jag ha fotat o visat men det kanske blir när en ny kamera är inhandlad...kanske köper en på mellandagsrea=) brukar dom rea ut sånt förresten??! nu ska det iallafall bli jätteskööönt att sova!!!

har för övrigt först haft besök av mamma o nicke idag o mamma hade narurligtvis sett att min branvarnare fortfarande var batterilös o ringt till min pappa som skulle komma o hjälpa mig med lite grejer o bett honom att köpa ett nytt batteri eftersom hon konstigt nog tror att det aldrig kommer att bli gjort annars!;) nu har jag iallafall fått ett nytt batteri...tack pappa...ska sätta fast det i brandvarnaren nu på en endaste gång!!=) god natt!!

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Ja förlåt mitt lilla Hjärta att jag tjatar om den erbarmeliga brandvarnaren - men jag tycker att det är förskräckligt att den legat på samma ställe i snart två månader och jag är ju jävligt rädd om dej - puss

2009-12-14 @ 07:13:55
Postat av: heddan

=)

2009-12-14 @ 08:16:42
Postat av: Anonym

Du Hedda, haru satt i batteriet te brandvarnarn f'resten?

2009-12-15 @ 19:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0