ett uppdrag

jo jag fick ett uppdrag av linn att skriva tio sanningar om mig själv...så jag ger det ett försök

Jag är nästan sur varje morgon då jag blir väckt av väckaren o tänker "direkt jag kommer hem idag ska jag sova"

Jag har en liten mjukdjursapa som bor i min högra vante o där har den bott i ca 6 år tror jag (o då tog den över efer en annan plastapa som jag tappade) jag vet att det låter konstigt men det är dock en sanning om mig själv!!

en till om vantar: Jag har haft samma vantar i ca 10 år  (som farmor har stickat) o jag tänker ha dom tills dom trillar sönder!!

finns nästan ingen komentar som gör mig så förbannad som "jag har inga fördommar mot homosexuella bara jag slipper se dom ha sex" o detta dessutom sagt på gnälligt skellefteåmål gör det hela bara värre o jag tycker att jag har hört det allt för många gånger!! det är så jädra korkat, jag vill inte titta på när någon jag känner har sex o då spelar det ingen roll om dom är homo eller hetrosexuella det för mig totalt ointressangt!!

jag tycker att torget i skellefteå är riktigt jädra fult o har ett mycket opassnade namn för där verkar ju inte finnas möjligheter för annat än tre hamburgervagnar på rad! (om någon inte vet så heter torget möjligheternastorg)

jag har en förmåga att lägga låttexter på minnet, kan ganska många faktiskt!;)

ganska ofta svär jag lite halvhögt till bilar som inte stannar vid övergångställen o säger typ "jamen skit i mig du  din jävla idiot som iallafall har tak över huvet" hahah jag vet att det är jättetöntigt men dock en sanning

jag önskar att jag hade mycket smalare ben, mindre rumpa o smalare midja men jag orkar inte banta!!

ibland önskar jag att jag hade ett litet barn eller två för jag tror att jag skulle bli en ganska rolig mamma!=)

ibland önskar jag mig en kille oxå o ibland tycker jag att det är ganska skönt att vara själv!=)



tio sanningar om mig själv, o sen tror jag att det var tänkt att jag skulle skicka utmaningen vidare till 3 av mina bloggvänner  o då utmanar jag hanna nina  och linette


Kommentarer
Postat av: Linette

Haha jag minns den där arga jävla plastapan som bodde i din vante!! Lite synd att han förvann, även om han hade ett dåligt humör!

Förresten är din rumpa är hur fin som helst så jag tycker inte att du ska önska dig en annan!!

2009-12-14 @ 06:46:57
URL: http://lin1e.blogspot.com
Postat av: Linn

Apan var ju en kul sak! Har aldrig hört att nån annan har nåt sånt, hihi!

2009-12-14 @ 13:40:38
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Hanna

Om du ska göra det här igen kan du väl berätta om snöklumparna som du tar hand om på väg in till stan...

2009-12-14 @ 17:56:04
URL: http://hannahumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0