pizzaresan

i fredags blev jag o pappa grundlurade när vi skulle köpa pizza, haha...det började med att pappa kom förbi mig på jobbet o frågade om jag ville ha mat o det ville jag så vi åkte på max men där var det så mycket folk så vi åkte till viking istället, när vi kom innanför dörren där så berättade genast den glada pizzabagaren att han precis plockat ut två pizzor ur ugnen som blivit felbeställda den ena en calzone o den andra en bagarens special som är en JÄTTEpopulär pizza det är två pizzor ovanpå varann så det är jättemycket mat osså kan ni få en kartong att ta med det som blir över av den så kan ni äta sen igen, o tar ni dom så ska ni få ett jättebra pris!!  jamen vi tar dom sa min pappa nästan lika glatt...pizzabagaren blev jätteglad o började knappa på kassan o sen sa han -jag är nöjd med 150kr!......det är dom dyraste pizzorna till specialpris som jag ätit i hela mitt liv o pappa den stackaren har fått leva med den faktiskt riktigt dåliga bagarens special hela helgen för den var så stor så den tar aldrig slut!! nästa gång ska vi köpa den pizza vi vill ha då blir det inte bara billigare det är mest troligt gott oxå!!=)


jag har hunnit med massor i helgen känns det som igår cyklade jag ut till linette på anderstorp vilket var mycket trevligt sen på kvällen var det fest nere vid manhemskajen med gitarrspel o sång o idag har vi pressat på sjöbo hela dagen + att jag varit på mitt första barbellpass på mycket länge, nu ska jag se film o äta lite godis=)

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Barbellpass?????

2009-08-10 @ 14:48:15
Postat av: Anonym

Åhh...typiskt, men din pizza var väl gratis! Ett bra köp för dig alltså :)

2009-08-10 @ 18:33:59
Postat av: Hanna

det var jag...blir sååå irri över att namnet ibland försvinner

2009-08-10 @ 18:35:03
Postat av: pappa

Bagarens special räckte till söndag lunchmiddag. ett riktigt kap.

2009-08-12 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0