lördag

igår hade jag en supermysig kväll hemma hos min arbetskompis ulle i bergsbyn, fick jättegod mat o vin o paj till efterrätt!! att åka buss är ju rätt spännande då man nästan aldrig gör det o att åka skelleftehamnsbussen till stan kl 23.05 en fredagkväll är riktigt underhållande, den bussen var iallafall igår fylld med överförfriskade ungdomar=) tre tjejer hade på sin ipod o sjöng HÖGT med till lugna låtar o gjorde allt för att överrösta varandra, o även om rösterna inte var helt tokiga så vet jag inte om det nånsin låter bra den tiden på kvällen med för mycket alkohol i kroppen o dessutom på en buss påväg till skellefteå....men ganska roligt var det att sitta brevid iallafall!=)

nu ska jag fixa mig lite o sen gå ner på stan för att fika på waynes med nina, nu var det som längesen vi sågs dags att uppdatera lite!!=)

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Meen Guud så snygga ni är!!! Hälsa till älsklingsninan

2009-08-15 @ 11:55:38
Postat av: mammamumlan

Ja ja ni ser bara lite ut som knarscharungar!!!!

2009-08-15 @ 19:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0