....

lyssnar på hannas spotifylista o väntar på att stina ska komma o hämta mig, vi ska luncha på waynes!!=) halkade lite igår o landade med knäet på en isklump eller nått o idag gör knäet rent ut sagt förjävla ont!! men det blir nog bättre när jag har gått på det ett tag..nu har det ju varit stilla hela natten tänkte jag!!

spelade spel hos carro o oskar igår, jag var lite skeptisk till en början men gud vad roligt det var efter ett tag då jag hade slutat vara nervös för att jag inte skulle kunna svara på NÅTT!!=)

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Var det det redan onda knäet?

2010-03-07 @ 13:01:40
Postat av: heddan

japp redan onda!!=(

2010-03-07 @ 14:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0