jo.....

ja nu är det tamme bara att ta sig i kragen o börja blogga om denna bloggen ska få finnas kvar!!

har sett snabba cash på bio med nina ikväll o nu är jag jättekär i en av skådisarna Matias Padin Varela har jag googlat mig fram till att han heter född 1980 så det passar mig som handen i handsken kan man säga, vi är nog som gjorda för varandra♥!! ;)

fick mat hos min snälla mamma innan bion o inte kunde man tro att det var hon som skulle lösa mysteriet med min nya besvärliga mobil men precis hon var det o vilken tur för det är mycket roligare med nya saker som funkar som dom ska!!=)

i fredags var jag o nina hemma hos idha och såg lets dance o jag fick träffa polly för första gången, en mycket trött men väldigt söt polly var det!!=)

nästa lördag åker jag o tina till linette i umeå o det ska bli så himla kul!!!! jag längtar!!!=)

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Ja äntligen kom det några rader från dej det var på tiden - funkar telefonen än?

2010-01-24 @ 11:19:43
Postat av: Hanna

Vad gjorde mamman för magiska tricks med din mobil??? Måste säga att jag är mäkta förvånad!!!

2010-01-24 @ 16:58:16
URL: http://hannahumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0