har ingen bra rubrik!!

nu är vi trötta när vi går hem från jobbet på dagarna, men det är roligt att ha mycket att göra!!=) 1 jobbdag till sen helg igen, veckorna går hur fort som helst!! imorgon blir det suring i stinas stuga, jag tillhör dock barnen som får hamburgare istället för den sura fisken=) ska iaf bli jättetrevligt synd bara att jag inte kan dela på mig o samtidigt grilla hemma hos nina o erik men det kanske jag får göra en annan gång?!? sommaren är ju rätt lång!!=)

o nina det är klart att du får vara med mig o hanna i sommar, hanna är inte i närheeten av lika farlig som hon var den där gången i 7an så du behöver inte ens va rädd..det blir kuuul!!=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi. Vad roligt att jag får vaa med. :) Ja det kommer ju massa mer helger att grilla upp!! Det blir gött och kos!!!!

Pusssss

2009-05-29 @ 09:25:54
URL: http://najnas.blogg.se/
Postat av: elin

hehe ska bli jättetrevligt ikväll:D vi vuxna ska nog lära er barn att äta riktig mat:P

2009-05-29 @ 15:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0