----

veckorna springer verkligen förbi, nu är det snart helg igen!! har hunnit med en tripp till turkiet och en helg i stockholm i oktober, en annars så tråkig månad blev en helt underbar istället!! får oftast lite ångest av mörkret men känner att jag har klarat mig rätt bra undan eftersom jag har haft så fullt upp hela tiden!=)

jag har dessutom köpt första julklappen för i år, vet inte än om den blir bra eftersom jag väntar på att få betala och få hem den, köpt på tradera och den nya ägaren blir min kära syster!!

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Trevligt att få en rad från dej och jag säger det igen - käka D-vitamin under vinterhalvåret - humöret blir bättre då...

2010-11-05 @ 11:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0