tatata

imorgon åker jag o hanna till tallin...om vi får tråkigt så ska vi spela yarre o läsa tallianska tidningar...men vi får nog kul!! vi har iaf bokat hotell med nattklubb ifall vi inte vågar oss ut på stan nattetid...haha!!

idag har vi shoppat lite mina bästa köp gjorde jag på tjallamalla...osså köpte jag ett par skor på weekday som kostade 5okr..så billigt att jag nästan fick lust att köpa två par!!

idag blev hanna lite påkörd av en bil...det bästa råd jag kan ge min syster är att hon ska hålla sig undan biltrafiken så nu sticker vi till havs!!;)

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Hur kunde Hanna nästan bli påkörd?? Nu m å s t e du börja hålla reda på din storasyster lite bättre, för hon är väl fortfarande lite oberäknelig efter chocken förut....

2009-07-23 @ 06:33:13
Postat av: mammamumlan

Nu när ni är på båten så hoppa inte upp på räcket som ni gjorde då plogbilen kom - och vad ni gör - dra inte in ändan!!!!

2009-07-23 @ 07:32:20
Postat av: Anonym

ååh va mysigt ni hare!!

det blir nog inte pdol för oss, så du missa nog inte sååå mkt;)

trilla int överbord nu bara!!

2009-07-23 @ 12:19:16
Postat av: maria

hej, hur länge blir ni i tallin? jag åker dit på söndag troligtvis :) hoppas allt är bra, kram

2009-07-23 @ 14:30:30
URL: http://www.missmlindgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0