tallijävlabanien-ett hem för dårar!!!

Vi har varit i tallin...i tallin är en timma lika lång som tre timmar här hemma o jag skojar inte..vi är jätteglada över att vara i sthlm igen o är helt överens om att det bästa med hela resan var att vi bara bokade en natt i tallin o inte två...haha....ok jag överdriver kanske lite men det där med tiden är helt sant!!!!

vi kom till sthlm kl 10 i morse då åkte vi till mosebacke o åt brunch o jag åt jättejättemycket trots att jag bantar...haha...så då gick vi från söder in till stan så nu har man motionerat bort allt igen kan man säga;) jag tog iallafall igen all shopping som uteblev i tallin på typ två timmar i våran fantastiska huvudstad...I am in love with stockholm!! har gjort några riktigt bra fynd o inte så värst dyra heller...nu är jag kvar tills på tisdag då åker jag hem igen...o på onsdag ska vi ut på station 8a va?!!? för jag fyller ju år på torsdag...vi pratar inte om hur gammal jag blir, men det är ju bättre att fylla än att inte fylla om ni förstår vad jag menar!!=)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja jisses, sannerligen ett hem för dårar!

2009-07-26 @ 17:02:04
URL: http://http:hannahumla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0