stina o jag på äventyr

jag o stina har haft värsta bästa söndagen med pizza, loppis, skönsång i bilen o en roadtrip till solbacken....jag fyndade en tavla på loppis som vi först tyckte va rolig men när vi såg ikea klistermärket började vi genast tvivla..loppisgrejer ska ju va riktigt gamla...vi bestämde att jag får nog allt göra om tavlan lite...piffa lite så att säga=)   

jo om kortet: tungan åkte ut för att jag var tvungen att konsentrera mig lite då jag både skulle ta kortet o va med på det samtidigt !!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du din kamera tar ju perfa bloggbilder

2009-07-19 @ 18:41:26
URL: http://http:/hannahumla.blogg.se
Postat av: Anonym

fasen va mysig dag ni verka haft:D vi var och spelade minigolf, riktigt kul och mkt folk var eoxå;)

2009-07-19 @ 19:21:09
Postat av: pappa

Jävlar så skarpa bilder du tar, tror du att det beror på att du hade experter till hjälp att välja?

2009-07-20 @ 18:00:18
Postat av: heddan

haha jo killen på expert var ju riktigt duktig...för det var väl han du syftade på??

2009-07-20 @ 20:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0