japp

det händer inte så mycket på min blogg för tillfället, har jag ett ointressangt liv tro?! eller så är det så att jag helt enkelt gör så mycket hela tiden så att jag faktiskt inte har tid att skriva?!...ja man kan undra vad det beror på!! ikväll ska jag iallafall på födelsedagsfika hemma hos carro som fyller år imorgon!=)

i söndags var jag hemma i hjoggböle o kollade på när pappa o brittlis styckade kött då ringde carro på min mobil o frågade vad jag gjorde -jag är i hjoggböle o kollar på när dom styckar djur, sa jag, -åh vad roligt vem är det som stickar? frågade carro som såg framför sig små söta stickade djur...haha ja herregud man kan undra vad man haft för  uppväxt när man finner en sådan söndag med styckning rätt avkopplande men det är så det är att vara jägarens dotter...man är van vid kött eller nåt!=) 


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Jag tyckte att Carro var söt - hur skulle hon kunna veta hur bestialisk din familj är? I morrn smäller det och jag har redan fått en morgongåva - men den funkar inte ännu och min blivande make har humöret på topp)("

2009-08-25 @ 21:05:03
Postat av: mammamumlan

Jävla bloggsida har redan kommenterat en gång men det gills inte - gör ett nytt försök, iaf tycker jag att Carro är för söt - hur fasen ska hon kunna veta hur bestialisk familj du har? Ja imorrn smäller det och jag blir fru igen - har redan fått min morgongåva som min blivande make försöker installera just nu - och om jag säger så här: "HAN ÄR INTE GLAD!!" Ja hur ska detta sluta? Förmodligen får jag förbli ungmö....

2009-08-25 @ 21:10:31
Postat av: heddan

lycka till imorgon fru holmlund!!=)

2009-08-25 @ 22:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0